دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

دانلود بازی Assetto Corsa برای PC

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

Assetto Corsa PC-CODEX

Assetto Corsa Crackfix-CODEX added!

 

  ادامه مطلب ...

دانلود سریال مارکو پولو – Marco Polo Season 1 2014


Marco Polo Webrip (2014) Mkv

|قسمت سوم و چهارم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت دوم الی چهارم به پست اضافه شد|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلود بهترین های قرن 21|

 

 

نام سریال: Marco Polo – مارکو پولو

ژانر: ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: در دنیایی مملوء از طمع، جنایت و رقابت، مارکو پولو داستانی است که طبق ماجراجویی های کاوشگر معروف قرن ۱۳م در چین رخ می دهد و …

   ادامه مطلب ...

دریافت هاست رایگان با 20 گیگ فضا

با سلام به شما دوستان عزیز 

شما با کلیک بر روی لینکی که در زیر قرار داده شده است میتوانید به صورت رایگان از 20 گیگ هاست و 200 گیگ پهنای باند و  ایمیل به تعداد نامحدود دریافت کنید .

شما با عضویت در سایت پی سی شیرد هم از پشتیبانی ما و هم از پشتیبانی سایت برخوردار خواهید شد و میتوانید از امکانات نامحدود آن استفاده کنید .


 با تشکر مدیر سایت دانلود بهترین های قرن 21



لینک ورود به سایت :  Direct Link

دانلود فیلم The Retrieval 2013

                                              

نام مستند: The Retrieval – بازیابی

ژانر: درام، تاریخی، وسترن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۲۹۲۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p

زیرنویس فارسی: ندارد 

ادامه مطلب ...

بازی فوتبال CN Superstar Soccer 1.8.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

CN Superstar Soccer یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است! در بازی CN Superstar Soccer شما بایستی شخصیت کارتونی مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه فوتبال را آغاز نمایید .در این بازی انواع شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما وجود دارند و باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا از میان این هشت شخصیت کارتونی یکی را به عنوان کاپیتان خود انتخاب کرده و در محیطی بسیار رنگارنگ و گرافیکی که تاکنون هرگز نظیر آن را مشاهده نکرده اید به بازی بپردازید و رقیبان را شکست دهید! این بازی دارای گرافیکی فانتزی و کارتونی و محیطی شاد و سرشار از رنگ می باشد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

                                               

ادامه مطلب ...

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 16 Final



دانلود Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید |

 

Internet Download Manager 6.21 Build 16 Final یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را از سایت دانلود بهترین های قرن 21 دریافت نمایید.

 

  

ادامه مطلب ...

دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی اول دبیرستان ( درس به درس)

در این پست برای شما لینک های دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی اول دبیرستان به صورت درس به درس را قرار داده ایم. در این مجموعه زیپ شده هر ۹ درس زبان انگلیسی اول دبیرستان به صورت جداگانه و همچنین یک فایل مرور دورس قرار داده شده است.

در درس اول نمونه سوالات زبان انگلیسی اول دبیرستان پنج نمونه سوال قرار دارد که با نام های lesson 1 a تا lesson 1 e طبقه بندی شده است. درس دوم نیز چهار نمونه سوال دارد. دروس سوم و چهارم حاوی یک نمونه سوال است و درس پنجم دو نمونه سوال را در خود جای داده است. از این به بعد نیز دروس ششم، هفتم، هشتم و نهم نیز به ترتیب سه، یک، یک و یک نمونه سوال را شامل می شوند.

نمونه سوالات زبان انگلیسی اول دبیرستان

نمونه سوالات زبان انگلیسی اول دبیرستان

  ادامه مطلب ...

جدول ابواب ثلاثی مزید همراه با صرف کامل


(فایل دانلود در تاریخ 1393/09/19 در سایت قرار خواهد گرفت)



شما دوستان عزیز با دانلود کردن این فایلی که در ادامه قرار داده شده است میتوانید جدول ابواب ثلاثی مزید که تا آخر عمر لازممان میشود را بخوانید و یاد بگیرید چون همراه با صرف کامل است میتوانید با دقت بیشتری در آن ها بهتر بیاموزید ما با افتخار این فایل را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که تمام آن توسط تیم دانلود بهترین های قرن 21 گرد آوری شد است  میتوانید دانلود کنید. 

ادامه مطلب ...

مقاله در مورد قوم مایا ها

مقاله ای بسیار زیبا از قوم مایا ها (mayan) که قومی بودند زمان ها آینده را پیش بینی میکردند مانند (واقعه 11 سپتامبر)شما با دانلود این مقاله از وبسایت دانلود بهترین های قرن 21 میتوانید با این قوم بیشتر آشنا شوید.


  ادامه مطلب ...

با سلام دوستان عزیز شما از این به بعد میتوانید با مراجعه به وبسایت اصلی به آدرس زیر در آن عضو شوید و از امکانات نامحدود آن استفاده کامل کنید.  با تشکر مدیر وبسایت دانلود بهترن های قرن 21


www.sdownloadsh.ir

دانلود برنامه تکنولوژی khabar trknolozhi

                                                  khabar trknolozhi              

                                        

ایا شما برنامه ای میخواهید که با ان بتوانید از خبر های تکنولوژی با خبر شوید شما باید این برنامه را دانلود کنید برای دانلود به ادامه مطالب بروید 

ادامه مطلب ...

ایا شما دوست دارین که با یک ادرس پول در بیاورین یا گیف کارت مجانی داشته باشین فقط باید به لینک زیر بروید و ثبت نام کنید.

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!