دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

دانلود نرم افزار باز کردن فایل های آرشیو ZArchiver سیستم عامل آندروید

 ZArchiver نرم افزار باز کردن فایل های آرشیو را برای دانلود شما عزیزان در نظر گرفته ایم. یک برنامه با رابط کاربری ساده که توسط آن قادر خواهید بود فایل های ( 7Z (7zip)، ZIP، BZIP2 (bz2)، GZIP (GZ)، XZ ) را ایجاد کنید و همچنین فایل های ( 7Z (7zip)، ZIP، RAR، BZIP2، GZIP، XZ، ISO,ARJ، CAB، LZH، LZMA، xar,tgz، tbz، Z، DEB ) را به راحتی باز کنید و مورد بررسی قرار دهید.

دانلود نرم افزار مدیریتی ZArchiver سیستم عامل آندروید
http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/c/c3/ZArchiver%201_www.yekmobile.com.jpg


  

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اسکنر بارکد barcodescanner آندروید

barcodescanner v1.2 نرم افزار اسکنر بارکد - این نرم افزار ابزاری است کاربردی در دنیا پیشرفته امروزی برای تشخیص اجناس تقلبی از اصل. تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن بارکد است تا این برنامه از طریق اینترنت, اصل بودن و یا تقلبی بودن آن را تایید کند. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را دانلود نمائید. 

دانلود نرم افزار اسکنر بارکد barcodescanner آندروید
http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/c/c3/barcodescanner%201_www.yekmobile.com.jpg


  

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار پلیر فایل های صوتی و تصویری GoodPlayer Pro for Android 3.2

دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها برای اندروید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی فیلم ها و آهنگ های خودتون را در اندروید با بالاترین کیفیت پخش کنید؟آیا در زمینه پخش فرمت های مختلف در دستگاه های آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ آیا شما هم برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان ، دقایقی طولانی را برای تبدیل فرمت آنان صرف می کنید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزار جدید GoodPlayer آشنا کنیم. دیگر نیازی به تبدل فرمت فایل های مدیا نیست ! اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer قادر است به تنهایی تمامی فرمت های صوتی و تصویری از قبیل AVI, Xvid, Divx,VOB,FLV,WMV ,MKV, MP3, MP4, HTTP, RTSP,MMS,MMSH,MMST,RTP,UDP و HTTPS را برایتان بدون هیچ مشکلی پخش کند ! تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به دیوایس های آندرویدی منتقل کنید ، GoodPlayer به سادگی آنان را برایتان پخش و یا استریم می کند. آیا شما هم با تماشای فیلم های دارای زیرنویس در دستگاه های آندرویدی با مشکل مواجه هستید؟ نرم افزار قدرتمند GoodPlayer با پشتیبانی کامل از فرمت های زیرنویس srt,ass,ssa,smi,”idx+sub ، به شما امکان تماشای مستقیم و آسان فیلم های زیرنویس دار را می دهد ، علاوه بر این ها ، پلیر GoodPlayer از پلی لیست های M3U و ایمیج های ISO پشتیبانی کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تانگو برای گفت و گو اینترنتی Tango 3

 دانلود نرم افزار کاربردی تانگو ورژن جدید

بازی های اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار جالب و کاربردی به راحتی در اندروید خود با دوستان ارتباط اینترنتی داشته باشید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Tango به شما این امکان را می دهد که با دوستان یا اعضای خانواده ی خود به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید و یا دوستان جدید پیدا کنید. ارسال متن ، برقراری تماس های صوتی و تصویری ، انجام بازی های جذاب ، تمامی این ها به صورت رایگان ! در حال حاضر افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می کنند. پیشنهاد می کنیم شما هم به جمع ۱۳۰ میلیونی کاربران تانگو بپیوندید. نیازی به لاگین و پسورد نیست ! اکانت خود را در ثانیه بسازید. به صورت خودکار دوستان خود را در تانگو بیابید. پشتیبانی کامل تمامی کامپیوترها ، تبلت ها و اسمارت فون ها ، به اشتراک گذرای و ارسال تصاویر بدون نیاز به قطع کردن تماس ها و… از مهم ترین امکانات تانگو محسوب می شود.

تانگو در شبکه های WiFi ، ۳G و ۴G در اختیار شماست. شما می توانید پروفایل خود را متناسب با سلایق خود با تصاویر و استاتوس های خود سفارشی کنید. می توانید دوستان خود را از میان افراد نزدیک به محل زندگیتان انتخاب کنید ، از دیگر امکانات تانگو می توان به : قابلیت گفتوگوی گروهی تا ۵۰ نفر ، انجام بازی ها و رقابت ها و به اشتراک گذاری تصاویر در طول یک تماس و تماس های صوتی و تصویری به صورت ۱۰۰% رایگان اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار چت و مسنجر اسکایپ- Skype – Free IM

 دانلود نرم افزار اسکایپ

نرم افزار اسکایپ اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید به چت و گفت و گو بپردازید و از برنامه اسکایپ لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

به دوستان یا اعضای خانواده خود ، پیامی جدید را در قالب ویدیو یا صدا ارسال کنید : سلام ! تنها با چند لمس کوتاه ، می توانید دوستان و آشنایان خود را در کنار خود احساس کنید ، با دریافت اپلیکیشن اسکایپ به میلیون ها کاربر این سرویس اینترنتی در سرتاسر جهان بپیوندید. دوستان و آشنایان خود را به صورت فوری پیدا کنید ، به کمک ویژگی سرچ هوشمند اسکایپ ، می توانید عزیزان خود را از میان ۲۵۰ میلیون کاربر فعال اسکایپ به سرعت پیدا کنید و اولین تماس خود را با آنان برقرار کنید. اگر اکنون نمی توانید به صورت صوتی یا تصویری به آنان پیام دهید ، می توانید با انگشتان خود ، متن دلخواه خود را به صورت فوری برای دوستان ارسال کنید ، حتی اگر طرف مقابل اپلیکیشن اسکایپ را بر روی دستگاه خود نصب نکرده باشد ، می توانید با شماره تلفن همراه او تماس بگیرید و با کمترین هزینه ، از امکانات حرفه ای اسکایپ بهرمند شوید. آیا می خواهید یک عکس را به دوست خود ارسال کنید؟ هیچ نگرانی بابت کاهش حجم عکس ها همانند هزینه های MMS یا محدودیت های ایمیل نیست ! کار با اسکایپ ساده است ، مهم نیست شخص مورد نظر شما با چه دستگاهی به این سرویس متصل شده است ، امیدواریم لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Reader 11.1.1

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی آندروید شبیه سازی کشاورزی – Farming Simulator 14 1.1.1


farmin1_500x400

نسخه جدید تحت عنوان Farming Simulator 14 1.1.1   جایگزین شد

شما به عنوان یک کشاورز با داشتن ماشین الان مختلف که هر کدام مخصوص یک کار هستند شروع به کشاورزی خواهید کرد . به وسیله تراکتورهای مخصوص کاشت به کاشتن انواع بذرهای مختلف بپردازید و با کاموا گندم و دیگر محصولات را برداشت کنید! اگر دوست دارید بهترین بازی شبیه ساز کشاورزی را تجربه کنید ما به شما بازی کشاورزی ارگانیک ۱۴ را پیشنهاد می دهیم!! ناگفته نماند که کمپانی بازی سازی Giant تایید کرد که این بازی حتما برای وینفون ۸ و کنسول‌های دستی PS vita و ۳DS در بهار سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد و در همان موقع هم این شرکت سوپرایزی جدید برای سیستم عامل‌های Android و IOS خواهد داشت !

  

ادامه مطلب ...

بازی محبوب Modern Combat 4:Zero Hour – اندروید

بدون شک سری بازی‌های Modern Combat از کامل‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص یا FPS برای موبایل و تبلت به شمار می‌روند. اما آخرین نسخه از این بازی ساخت Gameloft همانطور که قول داده شده بود امروز برای iOS عرضه شد و این بازی هم سعی دارد با گرافیکی مثال‌زدنی و گیم پلی مناسب برای صفحات لمسی تجربه‌ی شیرین یک جنگ تمام عیار را برای شما رقم بزند. اگر علاقه‌مند به این سبک بازی هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mc4 zh android بازی محبوب Modern Combat 4:Zero Hour – اندروید

  ادامه مطلب ...

بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0.2 – اندروید

بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! این بازی نیاز به اندروید ۱.۶ وبالاتر دارد.

 

pudding monsters android بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0.2   اندروید

  ادامه مطلب ...

بازی زیبا و مهیج ۱۴.Multiponk 1.0 – اندروید

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. دونفره بودن این بازی و امکان بازی کردن با دوستانتان جذابیت این بازی را دوچندان کرده است.

 

multiponk android بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید

  ادامه مطلب ...

بازی ماشین سواری محبوب Need for Speed Most Wanted 1.0.28 – اندروید

بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از بین نسخه‌های موبایل این بازی عنوان Most Wanted تا این لحظه جدیدترین آن‌ها به‌شمار می‌رود.در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای موبایل باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است و در حین بازی شما به یکی از اهداف اصلی پلیس برای دستگیری تبدیل خواهید شد! در این بازی همچنین قابلیت‌هایی برای ارتقا و شخصی‌سازی خودرو در نظر گرفته شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

nfs mw android بازی ماشین سواری محبوب Need for Speed Most Wanted 1.0.28   اندروید

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Missile Control 1.0.12 – اندروید

بازی Missile Control شما را تبدیل به فرمانده‌ یک مقر فرماندهی می‌کند. در این بازی شما باید با استفاده از کشیدن انگشتان خود روی صفحه بمب‌هایی را به‌سمت اهداف دشمن بزنید و اجازه ندهید دشمن مقر شما را مورد حمله قرار دهد. در این بازی باید یک محل مناسب برای گذاشتن جنگ‌ابزارهای خود معین کنید تا بتوانید به بهترین شکل از خود دفاع کنید. همچنین در این بازی انواع گوناگونی از خمپاره و موشک وجود دارد که هرکدام قابلیت تخریب متفاوتی داشته و با انجام مراحل می‌توانید بمب‌های جدید را مورد استفاده قرار بدهید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

missile control android دانلود بازی Missile Control 1.0.12   اندروید

  ادامه مطلب ...

بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید

تا کنون تا چه حد برای حفظ زندگی خود تلاش کرده اید؟ تا حالا مرگ را فریب داده اید؟ نجات جان ساکنان یک شهر دور افتاده، جایی که شانس ها به پایان میرسد قبل از اینکه شیطان باستانی روحشان را با وحشت در بر بگیرد. این بازی جز دسته بازی های معروف Hidden Object به شمار می رود. بازی ای زیبا و فکری که برای اجرای آن نیاز به اندروید ۱.۴.۹ و بالا تر دارید، این بازی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

Revenge of the Spirit بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید

 

   ادامه مطلب ...

بازی زیبای Pou 1.4.26 – اندروید

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

pou android بازی زیبای Pou 1.4.26   اندروید

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی فکری پل سازی حرفه ای X Construction 1.41 اندروید

 دانلود بازی فکری و مهیج پل سازی

بازی های سیستم اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی فکری بسیار جذاب و مهیج مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از پل سازی و ساخت و ساز لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم مهارت شما کاربران دستگاه های آندرویدی را در پل سازی به چالش بکشیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

با معرفی بازی محبوب و بسیار زیبای پل سازی همراه شما عزیزان هستیم ! یک بازی سرگرم کننده و در عین حال بسیار اعتیاد آور ! روند بازی به این صورت است که یک قطار قصد دارد از محلی عبور کند ، شما با ابزاری که در دست دارید ، باید پل عبوری این قطار را ایجاد کنید ، در مراحل اولیه ممکن است با خود بگوئید پل سازی بسیار ساده انجام میگیرد. اما باید بگوئیم این بازی از تمامی قوانین فیزیکی و علمی در صنعت پل سازی نشأت می گیرد ! بله ! برای گذر از مراحل این بازی باید به صورت برنامه ریزی شده و با تفکر فراوان عمل کنید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل قابل حل شدن هستند ، در صورتی که یک مرحله را نتوانستید پشت سر بگذارید ، به مقاوت مصالح قطعات دقت بیشتری به خرج دهید. با اصلاح پل های ساخته شده ، سعی کنید مراحل سخت و پیچیده را از پیش رو برداشته و به حرکت قطار کمک کنید. امیدواریم لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی رانندگی در جاده های بد Bad Roads 1.48 اندروید

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Despicable Me اندروید

دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 1.5.0 را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

 

ادامه مطلب ...

بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0 – آیفون و آیپد

اپلیکیشن Numbers یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند با ساخت نمودارها و جداول و با استفاده از فرمول‌های موجود در برنامه، مباحث آماری گوناگون را تحت پوشش قرار دهد. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Numbers بهترین ابزار موجود برای ساخت نمودارهای شکیل و کاربردی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد.

 

numbers بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپد

   ادامه مطلب ...

تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03 – آیفون و آیپد

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

aquarella12 تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03   آیفون و آیپد

   ادامه مطلب ...

مدیریت فایلهای PDF با Adobe Reader 11.2.1 – آیفون و آیپد

شاید Adobe Reader یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای اجرای فایل‌های PDF به‌شما می‌رود. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن که به‌تازگی با iOS 7 سازگار شده است نیز یکی از بهترین ابزارهای موجود برای باز کردن پرونده‌ها PDF در آیفون و آیپد است. شما همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به DOC, DOCX, XLSX و RTF را دارید. قابلیت‌های نشانه‌گذاری و ایجاد تغییرات در پرونده‌های PDF نیز در این برنامه گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

adobe reader مدیریت فایلهای PDF با Adobe Reader 11.2.1   آیفون و آیپد

  ادامه مطلب ...

ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.1.1 – آیفون و آیپد

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber4 ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.1.1   آیفون و آیپد

  ادامه مطلب ...

مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20 – آیفون و آیپد

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

chrome مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپد

  ادامه مطلب ...

بازی زیبای Assassin’s Creed Pirates 1.0.2 – آیفون و آیپد

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

   ادامه مطلب ...

بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas – آیفون و آیپد

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

   ادامه مطلب ...

بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2 – آیفون و آیپد

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

 

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3 – آیفون و آیپد

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

 

the room 2 دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3   آیفون و آیپد

  ادامه مطلب ...

بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17 – آیفون و آیپد

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

subway surfers بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپد

  

ادامه مطلب ...

بازی زیبا و فکری Violett 1.23 – آیفون و آیپد

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

violett بازی زیبا و فکری Violett 1.23   آیفون و آیپد

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی The Lego Movie Videogame برای PS3

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The Lego Movie Videogame PS3-DUPLEX

 

The Lego Movie Videogame ps3 cover small دانلود بازی The Lego Movie Videogame برای PS3

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals PS3-DUPLEX

 

NFS Rivals ps3 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری GT6 استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation خواهد بود. تکنیکی که با مدل‌سازی سه بعدی سر و کار داشته و میزان چندضلعی‌ها را نسبت به شرایط مختلف تغییر می‌دهد. به این شکل که اتومبیلی که در نزدیکی شما قرار دارد، چندضلعی‌های بیشتری داشته و اتومبیل‌هایی که فاصله زیادی از شما دارند، با چندضلعی‌های کمتری همراه بوده و این موضوع پردازش بازی را سریع‌تر می‌کند. موتور رندر HDR نیز در GT6 بهبود قابل توجهی نسبت به قبل دارد و کیفیت نورپردازی و افکت‌هایی چون موشن بلور نیز تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. یک بازی ریسینگ بدون اتومبیل‌های خود ارزشی نخواهد داشت و سری GT نیز همواره در این زمینه جزو بهترین‌ها بوده است. بازی در مجموع حدود ۱۲۰۰ اتومبیل را شامل می‌شود که حدوداً ۴۰۰ عدد از آن‌ها پریمیوم بوده (کیفیت بالا و طراحی شده بر اساس سخت‌افزار PS3) و ۸۰۰ عدد نیز استاندارد هستند که از نسل قبل به این بازی منتقل شده‌اند. همان‌طور که گفته شد اتومبیل‌های استاندارد یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های نسخه قبلی بودند که این بار نیز همراه بازی هستند. البته این اتومبیل‌ها این بار جدا از سایر اتومبیل‌ها نبوده و همگی در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرند و برای خرید اتومبیل مورد نظر، کافی است به کمپانی مربوطه رفته و همه اتومبیل‌های آن کمپانی را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. در سمت دیگر اتومبیل‌های پریمیوم با کیفیتی فوق‌العاده و جزییات کم‌نظیر خود در دسته‌بندی‌های مختلف پذیرای بازیکنان خواهند بود. اتومبیل‌هایی که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی چون BMW 507 مدل ۱۹۵۷، Ferrari Dino مدل ۱۹۷۱، KTM X-Bow مدل ۲۰۱۲ و البته اتومبیل Jay Leno Oldsmobile Toronado مدل ۱۹۶۶ با قدرت ۱۰۷۰ اسب بخار اشاره کرد.

Gran Turismo 6 PS3-DUPLEX

 

Gran Turismo 6 ps3 cover small دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

 

در مجموع اتومبیل‌های متنوعی در بازی وجود دارند که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند و در این میان PD به فکر غافل‌گیر کردن طرفداران خود نیز بوده و یکی از مهم‌ترین ساخته‌های این صنعت را نیز در بازی خود قرار داده است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای تاریخ برای انسان‌ها سفر به ماه بود و فضانوردان در این راه از وسیله نقلیه مخصوصی استفاده کردند که برای حرکت روی سطح ماه بهینه‌سازی شده بود. Lunar Roving Vehicle یا ماه‌نورد نام این وسیله نقلیه خاطره‌انگیز بود و اینک GT6 میزبان آن خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که رانندگی با ماه‌نورد نیز امکان‌پذیر است یا تنها برای بخش‌هایی چون Photo Travel Mode به کار‌ می‌رود.

GT6 از نظر پیست و مسیرهای مسابقه یکی از کامل‌ترین عناوین سبک ریسینگ خواهد بود و با در اختیار داشتن ۳۷ پیست به خوبی سلایق مختلف را پوشش می‌دهد. پیست‌هایی که شامل موارد برگرفته از واقعیت، مسیرهای طراحی شده توسط خود PD و نمونه‌های خاکی و برفی هستند. ۹ پیست جدید (در کنار ۴ پیست از DLC های GT5) به GT6 اضافه شده که از میان آن‌ها می‌توان به نمونه‌های معروفی چون Silverstone، Brands Hatch، Mount Panorama و Goodwood Hillclimb اشاره کرد. پیست محبوب Apricot Hill نیز از نسخه‌های قدیمی GT بازگشته و تمام پیست‌های جدید دارای چرخه شبانه‌روز خواهند بود و باز همه آن‌ها به جز یک مورد، دارای آب و هوای بارانی نیز هستند. در مجموع ۱۷ پیست دارای چرخه شبانه‌روز و ۲۱ پیست دارای آب و هوای بارانی (و در یک مورد برفی) خواهند بود که این موضوع تنوع خیلی خوبی به مسابقات بازی می‌دهد.

در کنار Career Mode که بخش اصلی بازی را تشکیل می‌دهد، Special Events نیز از GT5 به این نسخه پای گذاشته و بازیکنان می‌توانند لحظات جالب و زیبایی را در آن تجربه کنند. در کنار این‌ها Coffee Break نیز وجود دارد، بخشی که در GT4 شاهد آن بودیم و در GT5 غایب بود. بازیکنان در این بخش که حالتی سرگرم‌کننده داشته و به نوعی قصد رفع خستگی را دارد، به مواردی چون عبور از بین موانع در مدت زمان مشخص یا برخورد با تعداد خاصی مانع می‌پردازند. بخش Course Maker که نخستین بار در نسخه قبلی معرفی شد نیز به GT6 بازگشته، ولی در ابتدا در دسترس نخواهد بود و بعدها توسط آپدیت به بازی اضافه می‌شود. این بخش از ویژگی جالبی بهره می‌برد که به بازیکن امکان ایجاد مسیرهای دلخواه توسط رانندگی واقعی را می‌دهد. به این شکل که بازیکن با اتومبیل واقعی خود در مسیر مورد نظر رانندگی کرده و سپس اطلاعات ذخیره شده توسط GPS را وارد بازی می‌کند. GT6 نیز بر اساس این اطلاعات مسیری مجازی داخل بازی ایجاد می‌کند که مشابه مسیر واقعی پیموده شده توسط بازیکن خواهد بود. در کنار این قابلیت، ویژگی دیگری تحت عنوان GPS Data Logger نیز در بازی وجود خواهد داشت که البته کاربرد آن برای افرادی است که به پیست‌های واقعی دسترسی دارند. با استفاده از این قابلیت می‌توان با اتومبیل‌های مخصوصی چون Scion FR-S و در پیست‌های معتبری که در GT6 طراحی شده‌اند، به رانندگی پرداخته و سپس با منتقل کردن داده‌ها از اتومبیل به بازی، نمونه مجازی آن را ایجاد کرد. به این شکل که تمام حرکات راننده در پیست واقعی به داخل بازی منتقل شده و می‌توان از آن برای بهبود عملکرد و البته مقایسه مهارت واقعی بازیکنان استفاده کرد.

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای PS3

در حالیکه Square Enix هنوز مدرکی مبنی بر اینکه بازی Final Fantasy Versus XIII در دست ساخت است، ارائه نکرده، آن ها نسخه دیگری از Final Fantasy XIII را معرفی کردند. بازی ای که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد این سری از بازی ها معرفی شد و Lightning Returns: Final Fantasy XIII نام دارد. این کمپانی اعلام کرده که LR آخرین نسخه از این سه گانه و ترکیبی از المان های جدید و قدیمی خواهد بود. در این مراسم، آقای یوجی آبه (Yuji Abe) یکی از اعضای کلیدی این سری از بازی ها حضور داشت و اطلاعات مختلفی را درباره این عنوان بیان کرد. او به این موضوع اشاره کرد که حالت شخصی سازی بیشتری را در این بازی مشاهده می کنیم و همین طور توانایی انجام حرکات بیشتری را با Lightning خواهیم داشت. او در این نسخه سرانجام به این موضوع پی می برد که به چه صورت می تواند ماجرایی که شروع کرده را به پایان برساند. او در این نسخه ۱۳ روز زمان دارد تا بتواند دنیا را نجات دهد. اگر او موفق به انجام این کار نشود، همه چیز به پایان می رسد. یکی از المان های جدیدی که سازندگان بازی آن را بسیار پررنگ جلوه داده اند، سیستم مبارزات و شکست دادن دشمنان و هیولاهای مختلف است. Lightning در این نسخه می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند و المان های گیم پلی و چیزی که تا کنون در این سری از بازی ها مشاهده کرده ایم را تغییر می دهد.

Lightning Returns Final Fantasy XIII PS3-DUPLEX

 

Lightning Returns Final Fantasy XIII ps3 cover small دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای PS3

 

طرح این موضوع در دنیای بازی های کامپیوتری جدید نیست و قبلاً در عنوان The Legend of Zelda: Mojora’s Mask دیده شده بود. اما از آن زمان به بعد دیگر چنین سیستمی در بازی های دیده نشده و این موضوع می تواند در نوع خودش بسیار جالب توجه باشد. دنیای Novus Partus در این بازی دارای چرخه روز و شب است و دشمنان و هیولاها در زمان های گوناگون به شکل ها مختلف پیش روی شما قرار می گیرند. در این بازی با دشمنانی بزرگتر و خطرناک تری روبرو می شوید که مبارزه با آن ها در شب بسیار سخت تر خواهد بود. در این بازی ۴ جزیره مختلف وجود دارند که می توانید در آن ها به جستجو بپردازید و به شهر Luxerion نیز برسید.

روند بازی هر دو شکل فانتزی و المان های جدید را در بر می گیرد و بازیکنان با حالت ها و اتفاقات مختلفی در بازی روبرو می شوند. آقای آبه در صحبت های آخر خودش به این موضوع اشاره کرد که هر بازیکن در این بازی می تواند Lightning را به یک شکل خاص شخصی سازی کند و چیزی را که در نظر دارد، به وجود بیاورد. سلاح ها، زره ها و انوع و اقسام آیتم های مختلف برای او در بازی وجود دارند که می توانید از آن ها برای طراحی Lightning استفاده کنید. همچنین این آیتم ها باعث می شوند تا او در مبارزه ها از قدرت ها و قابلیت های مختلفی نیز برخوردار شود. برخی از سلاح ها و یا زره هایی که او بدست می آورد، می توانند میزان قدرت ضربه زدن یا دفاع کردن را افزایش دهند.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای XBOX360

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag XBOX360-COMPLEX

 

Assassins Creed IV xbox360 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای XBOX360

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Battlefield 4 برای XBOX360

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 XBOX360-iMARS

 

Battlefield 4 xbox360 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای XBOX360

 

داستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر” را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد همراه با تیم سه نفره‌اش اعضای ارشد و پرنفوذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت فراری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ایفای نقش می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ تنها چیزی که برای “رکر” در این هرج و مرج جهانی مهم است حفظ جان خودش، هم وطنش و هم تیمی‌هایش است.شش سال پس از اتفاقاتی که در Battlefield 3 رخ داد، هان در آستانه ی هرج و مرج قرار گرفته،چین به یکی از سه قطب اصلی ابرقدرت‌های جهان  تبدیل شده و شانگهای به عنوان هدف اصلی ایالات متحده و روسیه، بر روی آتش جنگ جهانی بنزین می‌ریزد.درحالی که “رکر” در یک عملیات برای جاسوسی از یک ژنرال روسی در باکو در حال اکتشاف است، تیم “سنگ قبر” توسط روس‌ها شناسایی می‌شود و بازی‌کن باید از مواضع روسیه راه خود را برای فرار از این دردسر پیدا کنید.پس از اینکه تیم به USS Valkyrie باز‌می‌گردد  اطلاعاتی  از Wasp Class Carrier به دست می‌آید مبنی بر این که بازهم باید همان سوء ظن های قبلی را تائید کنید.فرمانده ی نیروی دریایی چین Chang در این نقشه است که  یک کودتا در چین ایجاد کند و این امر هم با حمایت روسیه قابل انجام است.در Battlefield 4 شما کنترل شخصیت زن را هم به عهده خواهید گرفت و شاید این موضوع برای شما جالب باشد که قابلیت اشتراک گذاشتن فیلم ها هم به بازی اضافه شده است . این یعنی این که بازی‌کن قادر خواهد بود تا ویدئوهای ضبط شده از مراحل بازی را مستقیما در وبلاگ Battlelog مشاهده کند.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Ben 10 Omniverse 2 برای XBOX360

بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با برداشتن این ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر علیه شرارت درسرتاسر کهکشان همراه با دخترعمو و پدربزرگش به مبارزه بپردازد. یکی از نقاط عطف بازی دستبند Ben است که به کمک آن می توان او را به سه موجود دیگر تبدیل کرد که یکی زورش بیشتر است یکی سرعتش و دیگری دارای قدرت پرش خارق العاده ای است.

Ben 10 Omniverse 2 XBOX360-iMARS

 

Ben10 Omniverse 2 xbox360 cover دانلود بازی Ben 10 Omniverse 2 برای XBOX360

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.

 

اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟

Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای XBOX360

در حالیکه Square Enix هنوز مدرکی مبنی بر اینکه بازی Final Fantasy Versus XIII در دست ساخت است، ارائه نکرده، آن ها نسخه دیگری از Final Fantasy XIII را معرفی کردند. بازی ای که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد این سری از بازی ها معرفی شد و Lightning Returns: Final Fantasy XIII نام دارد. این کمپانی اعلام کرده که LR آخرین نسخه از این سه گانه و ترکیبی از المان های جدید و قدیمی خواهد بود. در این مراسم، آقای یوجی آبه (Yuji Abe) یکی از اعضای کلیدی این سری از بازی ها حضور داشت و اطلاعات مختلفی را درباره این عنوان بیان کرد. او به این موضوع اشاره کرد که حالت شخصی سازی بیشتری را در این بازی مشاهده می کنیم و همین طور توانایی انجام حرکات بیشتری را با Lightning خواهیم داشت. او در این نسخه سرانجام به این موضوع پی می برد که به چه صورت می تواند ماجرایی که شروع کرده را به پایان برساند. او در این نسخه ۱۳ روز زمان دارد تا بتواند دنیا را نجات دهد. اگر او موفق به انجام این کار نشود، همه چیز به پایان می رسد. یکی از المان های جدیدی که سازندگان بازی آن را بسیار پررنگ جلوه داده اند، سیستم مبارزات و شکست دادن دشمنان و هیولاهای مختلف است. Lightning در این نسخه می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند و المان های گیم پلی و چیزی که تا کنون در این سری از بازی ها مشاهده کرده ایم را تغییر می دهد.

Lightning Returns Final Fantasy XIII XBOX360-COMPLEX

Note! Region: PAL

 

Lightning Returns Final Fantasy XIII xbox360 cover small دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای XBOX360

 

طرح این موضوع در دنیای بازی های کامپیوتری جدید نیست و قبلاً در عنوان The Legend of Zelda: Mojora’s Mask دیده شده بود. اما از آن زمان به بعد دیگر چنین سیستمی در بازی های دیده نشده و این موضوع می تواند در نوع خودش بسیار جالب توجه باشد. دنیای Novus Partus در این بازی دارای چرخه روز و شب است و دشمنان و هیولاها در زمان های گوناگون به شکل ها مختلف پیش روی شما قرار می گیرند. در این بازی با دشمنانی بزرگتر و خطرناک تری روبرو می شوید که مبارزه با آن ها در شب بسیار سخت تر خواهد بود. در این بازی ۴ جزیره مختلف وجود دارند که می توانید در آن ها به جستجو بپردازید و به شهر Luxerion نیز برسید.

روند بازی هر دو شکل فانتزی و المان های جدید را در بر می گیرد و بازیکنان با حالت ها و اتفاقات مختلفی در بازی روبرو می شوند. آقای آبه در صحبت های آخر خودش به این موضوع اشاره کرد که هر بازیکن در این بازی می تواند Lightning را به یک شکل خاص شخصی سازی کند و چیزی را که در نظر دارد، به وجود بیاورد. سلاح ها، زره ها و انوع و اقسام آیتم های مختلف برای او در بازی وجود دارند که می توانید از آن ها برای طراحی Lightning استفاده کنید. همچنین این آیتم ها باعث می شوند تا او در مبارزه ها از قدرت ها و قابلیت های مختلفی نیز برخوردار شود. برخی از سلاح ها و یا زره هایی که او بدست می آورد، می توانند میزان قدرت ضربه زدن یا دفاع کردن را افزایش دهند.

 

آبه به این اشاره کرد که سیستم جدیدی برای بازی طراحی شده که به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصی سازی ها را بسیار سریع انجام دهند تا بتوانند از آن ها در مبارزه ها استفاده کنند. در مراسم بیست و پنجمین سالگرد سری بازی های Final Fantasy، قسمت هایی از گیم پلی نسخه جدید این سری نیز به نمایش درآمد که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. بازی با استفاده از موتور Crystal Engine ساخته شده که در دو نسخه قبلی FFXIII نیز از آن استفاده شده بود. سازندگان بازی به این موضوع اشاره کردند که در این نسخه با پیشرفت های خوبی در زمینه گرافیک مواجه خواهید شد.

البته ما امیدواریم که واقعاً چنین باشد و دوباره شاهد عنوانی مانند Final Fantasy XIII-2 نباشیم! روند گیم پلی بازی در Lightning Returns به این شکل است که دیگر کنترل چند شخصیت مختلف را بدست نمی گیرید و تنها کنترل Lightning را در دست دارید. آقای یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase) تهیه کننده و آقای موتومو توریاما (Motomu Toriyama) کارگردان بازی قسمت هایی از داستان را نیز بیان کردند و به این موضوع اشاره کردند که Lightning باید راهی پیدا کند تا بتواند خودش را به شهر Luxerion برساند. در این بازی Lightning می تواند با افراد مختلفی صحبت کند و قسمت های مختلف شهر را بررسی کند. در همین حال زمان برای او به سرعت می گذرد و او باید هر چه سریعتر راه حل مشکلاتش را پیدا کند.

 

بیش از این، اطلاعاتی درباره روند بازی بیان نشده، اما این نسخه پایانی بر داستان Lightning خواهد بود و دیگر با او خداخافظی خواهیم کرد. تهیه کننده و کارگردان بازی به این موضوع اشاره کردند که با جستجو در محیط های بازی می توانید سرنخ هایی را بدست بیاورید که به پیشرفت بازیکنان در بازی کمک می کنند. در زمان مبارزه ها دیگر شخصیت شما به طور ثابت در جایی نمی ایستد، بلکه می توانید Lightning را در محیط حرکت دهید و از زاویه های مختلف با دشمنان مبارزه کنید. در قسمت هایی که از گیم پلی بازی به نمایش درآمدند، Lightning حرکات قبلی اش را اجرا می کرد، اما سازندگان به این موضوع نیز اشاره کردند که او توانایی اجرای حرکات بیشتری را دارد که هنوز به نمایش درنیامده اند. در نگاه کلی، بازی دارای المان های Open-World مختلفی است و شاید همانند نسخه قبلی باشد. هنوز چیزی از حالت کلی بازی مشخص نیست. بازی دارای تغییرات زیادی بوده و روند بازی حالت اکشن بیشتری پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده که شاهد بهتر شدن سیستم مبارزه ها و هیجان انگیزتر شدن آن ها باشیم.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای XBOX360

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The Lego Movie Videogame XBOX360-iMARS

 

Lego Movie Videogame xbox360 cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای XBOX360

   ادامه مطلب ...

بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team – آیفون و آیپد

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

call of duty strike team بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

 

ممکن است بازیکنی هیچ کدام از این آیتم‌ها را پیدا نکند، در این صورت وی شانس خود را برای تجربه کردن مأموریت‌های بیشتر از دست خواهد داد. سازندگان بیشتر از همه روی روابطی که بین شخصیت‌های بازی شکل می‌گیرد مانور زیادی داده است. زیرا شخصیت اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر فداکاری کنند و این حس به زیبایی در این نسخه تداعی شده است. Call of Duty: Black Ops II اولین نسخه از این سری بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه‌ریزی نشده بودند و روایت بازی را از حالت "کاملاً خطی" خارج کرد و در نتیجه با واکنش‌های مثبت روبرو شد. با این حال IW در این نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزینه‌های زیادی را روی میز قرار دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان ادامه‌ی داستان را انتخاب کنند.

 

شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

 

ممکن است بازیکنی هیچ کدام از این آیتم‌ها را پیدا نکند، در این صورت وی شانس خود را برای تجربه کردن مأموریت‌های بیشتر از دست خواهد داد. سازندگان بیشتر از همه روی روابطی که بین شخصیت‌های بازی شکل می‌گیرد مانور زیادی داده است. زیرا شخصیت اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر فداکاری کنند و این حس به زیبایی در این نسخه تداعی شده است. Call of Duty: Black Ops II اولین نسخه از این سری بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه‌ریزی نشده بودند و روایت بازی را از حالت "کاملاً خطی" خارج کرد و در نتیجه با واکنش‌های مثبت روبرو شد. با این حال IW در این نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزینه‌های زیادی را روی میز قرار دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان ادامه‌ی داستان را انتخاب کنند.

 

شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

 

ممکن است بازیکنی هیچ کدام از این آیتم‌ها را پیدا نکند، در این صورت وی شانس خود را برای تجربه کردن مأموریت‌های بیشتر از دست خواهد داد. سازندگان بیشتر از همه روی روابطی که بین شخصیت‌های بازی شکل می‌گیرد مانور زیادی داده است. زیرا شخصیت اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر فداکاری کنند و این حس به زیبایی در این نسخه تداعی شده است. Call of Duty: Black Ops II اولین نسخه از این سری بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه‌ریزی نشده بودند و روایت بازی را از حالت "کاملاً خطی" خارج کرد و در نتیجه با واکنش‌های مثبت روبرو شد. با این حال IW در این نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزینه‌های زیادی را روی میز قرار دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان ادامه‌ی داستان را انتخاب کنند.

 

شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-RELOADED به پست اضافه شد|

|آموزش برطرف نمودن مشکل اکسترکت کردن فایل های فشرده (روش MD5) به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود فصل اول مستند گیتی The Universe

The Universe : Season 01 HDTV 480p (2007) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل اول کامل به همراه زیرنویس فارسی|

 

The Universe دانلود فصل اول مستند گیتی The Universe

 

نام مستند : The Universe_Season 01 – فصل اول مستند گیتی

سال انتشار : ۲۰۰۷

مدت زمان : هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۴۵ مگابایت

کیفیت: HDTV 480p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : در این فصل شما به پیشرفت و گسترش ستاره شناسی پی خواهید برد، این فصل در ۱۴ قسمت با استفاده از انیمیشن های پیشرفته و جذاب برای شما تهیه شده است تا درک لحظه های بزرگ ستاره شناسی و آخرین اکتشافات آسمانی برایتان میسر شود.به وسیله بازسازی کامپیوتری که بسیار واقع بینانه است ، شما به دیدار یک سیاه چاله ،پرسه زدن در سطح مریخ و شیرجه زدن درون خورشید خواهید پرداخت و نیز سوال های مطرح می شود که آیا ما به تنهایی زندگی می کنیم؟ آیا جایی خارج از زمین وجود دارد که بتواند از حیات بشر پشتیبانی کند؟ آیا واقعا چایی مثل خانه وجود دارد؟

   ادامه مطلب ...

دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۴۸ به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

   ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 WebRip (2013) Mkv

قسمت ۱۲ در ادامه مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۸ در ادامه مطلب قرار گرفت

 

legends of awesomeness season 3 cover دانلود فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار    Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 – فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

  

ادامه مطلب ...

دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

   ادامه مطلب ...