دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

دانلود نرم افزار تانگو برای گفت و گو اینترنتی Tango 3

 دانلود نرم افزار کاربردی تانگو ورژن جدید

بازی های اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار جالب و کاربردی به راحتی در اندروید خود با دوستان ارتباط اینترنتی داشته باشید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Tango به شما این امکان را می دهد که با دوستان یا اعضای خانواده ی خود به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید و یا دوستان جدید پیدا کنید. ارسال متن ، برقراری تماس های صوتی و تصویری ، انجام بازی های جذاب ، تمامی این ها به صورت رایگان ! در حال حاضر افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می کنند. پیشنهاد می کنیم شما هم به جمع ۱۳۰ میلیونی کاربران تانگو بپیوندید. نیازی به لاگین و پسورد نیست ! اکانت خود را در ثانیه بسازید. به صورت خودکار دوستان خود را در تانگو بیابید. پشتیبانی کامل تمامی کامپیوترها ، تبلت ها و اسمارت فون ها ، به اشتراک گذرای و ارسال تصاویر بدون نیاز به قطع کردن تماس ها و… از مهم ترین امکانات تانگو محسوب می شود.

تانگو در شبکه های WiFi ، ۳G و ۴G در اختیار شماست. شما می توانید پروفایل خود را متناسب با سلایق خود با تصاویر و استاتوس های خود سفارشی کنید. می توانید دوستان خود را از میان افراد نزدیک به محل زندگیتان انتخاب کنید ، از دیگر امکانات تانگو می توان به : قابلیت گفتوگوی گروهی تا ۵۰ نفر ، انجام بازی ها و رقابت ها و به اشتراک گذاری تصاویر در طول یک تماس و تماس های صوتی و تصویری به صورت ۱۰۰% رایگان اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

  

ارتباط اینترنتی

 

نرم افزار کاربردی برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۲۰ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.