دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

دانلود رایگان بازی آندروید Gangstar Rio: City of Saints 1.0.0

Gangstar Rio

Gangstar Rio: City of Saints را می توان یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های آندروید دانست. همیشه بازی های جهان آزاد که کاربر در آن بتواند به دلخواه خود هرکاری انجام دهد از طرفداران بسیار زیادی بهره می برند، این موضوع نیز برایبازی بی نظیر آندروید Gangstar Rio: City of Saints صدق می کند. ابتدا این بازی آندروید گیم لافت برای گوشی های آیفون عرضه شد که بعد از مدتی شاهد عرضه آن برای گوشی های آندرویدی نیز بودیم. اگر اسکرین شات های این بازی آندروید را مشاهده کنید می فهمید که این بازی تفاوت چندانی با بازی معروف GTA ندارد. البته لازم به ذکر است که حتی بسیاری از کاربران از این بازی به نام GTA یاد می کنند که دلیل این امر نیز شباهت بسیار زیاد گیم پلی انها به هم می باشد. Gangstar Rio: City of Saints یکی از بازی هایی است که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

   

آموزش استفاده از فایل دیتا: بعد از این فایل apk را نصب کردید، فایل دیتا را نیز دانلود کرده و پوشه درون آن را که com.gameloft.android.ANMP.GloftG4HM نام دارد در Android/data کپی کنید.

نکته: اگر در هنگام نصب یا اجرای بازی با پیغام invalid license مواجه شدید، گوشی خود را به حالت پرواز برده و سپس فایل را اجرا کنید.

 

  دانلود فایل دیتای Adreno با حجم ۵۹۷ مگابایت

  دانلود فایل دیتای PowerVR با حجم ۸۱۷ مگابایت

  •  دانلود با لینک مستقیم
  • حجم فایل : 2.1 مگابایت
  • ورژن اندروید : نسخه 2.1 و بالاتر
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.