دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله
دانلود بهترین های قرن 21

دانلود بهترین های قرن 21

دانلود نرم افزار ، بازی ، هک ، فیلم ، مقاله

دانلود بازی کامپیوتری HISTORY LEGENDS OF WAR

بازی کامپیوتری HISTORY LEGENDS OF WAR

بازی کامپیوتری HISTORY LEGENDS OF WAR : یک بازی استراتژیکی زیبا و حماسی با گرافیک بسیار زیبا و موضوع جنگ جهانی دوم برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. در این بازی می توانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و آنها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید.History Legends of War 2014 افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست. داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند. در جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت. نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.

 

   

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Pentium IV at 2.0 GHz or similar AMD Athlon
Memory: 2 GB RAM
Graphics card: Compatible DirectX 9.0c with shader 3.0 support (NVidia 6200 / ATI X1300 or greater)
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 4.5 GB free space
Sound card: Compatible DirectX 9.0c
Resolutions: 4:3 1024×۷۶۸ up to 16:9 1280×۷۲۰

در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود..

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

  دانلود پارت ۱

  دانلود پارت ۲

  دانلود پارت ۳

  دانلود پارت ۴

password رمز فایل : www.download098.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.